piatok 10. mája 2013

Zuzkin prvý deň v práci

Včera večer sme sa boli prejsť do Kitsilana na pláž. Sedeli sme na dreve a pozerali na more keď Zuzke zavolal Tim, šéf záhradkárskej firmy, či môže prísť ráno na pol deviatu hore na 29-tu ulicu k Starbucksu. Vyzdvihne ju a pôjdu spolu s kanaďanom Bjornom a kórejkou trhať burinu do West Vancouveru. Od radosti nevedela spať. Teraz leží na gauči a z polospánku tvrdí, že toto rok robiť nebude. Som zvedavý. Bolí ju lakeť a koleno. Cez deň zjedla len kúsok chleba, čo si ráno nachystala, a nemala ani kam ísť na záchod. Ale zase má krasnych $15 na hodinu. Minimálna mzda je $10,25.

Dnes som po dlhej dobe nemal žiaden pohovor. Najväčšiu iniciatívu majú rekruiteri z firiem ako Teema, Ignite, TekSystems. Rekord drží Teema odkiaľ ma oslovili už štyria. Bordel. Firmy, ktoré ma oslovili priamo, sú TSO Logic, Maximizer, BAMSAS a Bazinga!.

V TSO Logic som absolvoval už jedno telefonické a dve osobné kolá. Zaujímavá technologická firma s desiatimi zamestnancami. Tam by som rád šiel. Zoznámil som sa s Rajeshom, ktorý tam vypĺňal test so mnou. Študoval bakalára v Bangalore, magistra zo softvérového inžinierstva si spravil na UBC. 16 mesačné štúdium ho vyšlo na $30000. Žije vo Vancouveri, pracoval pre Accenture v San Franciscu. Mám pocit, že vezmú jeho.

Maximizer robí CRM softvér už 25 rokov. To najlepšie majú za sebou. Teraz sa snažia odraziť od dna. Majú 4 programátorov a šéfuje im slovák Rasťo. Tak sme príjemne pokecali, preskúšal ma aj z programovania. Napísal na tabuľu kus programu a snažil sa ma presvedčiť, že to spraví niečo, čo sa podľa mňa určite nestane. Že či na to stavím svoju kariéru. Ja že hej. Tak sme to radšej nechali. Uzavreli sme to s tým, že radšej prijme niekoho, kto po roku neodíde. Ale mám sa ozvať, ak by som niečo potreboval. Milý človek.

BAM SAS je zvláštna firma, ktorú som bohužial nevedel nájsť. Prišiel som v dohodnutý čas na danú adresu a nič. Blúdil som tam asi hodinu a potom som to vzdal. Nevedel som nájsť ani telefonický kontakt na nich. Robia programy pre gamblerov. To sa mi moc nepáči, ale šéfuje im týpek, čo pár rokov viedol agile komunitu vo Vancouveri. To je asi jediné čo ma oslovilo. Druhý pokus mám v utorok.

Poslední sa mi zatiaľ ozvali z Bazingy. Projektová manažérka Faina ma po telefóne vyspovedala, ale tiež nebola veľmi nadšená z môjho jednoročného obmedzenia. Poslala mi linky na nejaké online testy mojich schopností. Moc dobre som nedopadol, ale v pondelok mi zavolá ich šéf vývojárov. Zaujímavú vec robia. Platforma spájajúca stavebné firmy, správcovské spoločnosti a samotných obyvateľov domov/bytov. Dobrý biznis plán keď sa vrátim.

Nakúpil som handry v obchode pre socky Army & Navy. Málo ľudí tu nosí značkové veci. Tiež som si zohnal gitaru. Za $99 s obalom a popruhom. Zajtra by sme mohli ísť na celodennú túru, ale začína sa horšiť počasie. Posledný týždeň len pieklo slnko.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára