piatok 21. júna 2013

Deň za dňom

Zuzka zase niečo pečie zo špaldovej múky. Musíme šetriť. Dnes jej v práci nepršalo, ale zato sa skoro prizabila keď skákala z nejakého múrika. Aspoň niečo. Po práci šla s obálkou, v ktorej bolo 900 dolárov v 20 dolárových bankovkách, aby ich vložila Ilyovi na účet. Ako vekslák. Potom sme sa stretli na káve vo Waves. Ja malé dvojité espresso, ona malé Americano, do ktorého si pridala mlieko a škoricu. Keď prišla z práce, tak na polhodinu zaspala ani nevedela ako. Barbora nás volá na výlet za kamarátkou Aninou. O týždeň je jeden deň volna, tak asi pôjdeme.

Zajtra sa skúsime stretnúť s kamarátom z dávnych čias. Poznáme sa od strednej, chodili sme spolu na matfyz a robili spolu v IBM. Žije s frajerkou v Portlande a prišli sem na víkend. Ona je tehotná, takže to vyzerá na pláž v Kitsilane. Zuzka si brúsi zuby na Grouse Grind, čo je miestna špecialita. Beh na miestny kopec dlhý iba 2,9 km, ale s prevýšením 853 metrov. Sú to schody v lese. Môj momentálny rekord je 43 minút. Celkový rekord je 23 minút. Zísť dole mi trvá asi hodinu.

Dnes je prvý letný deň. Leto je krátke a treba ho využiť, lebo neprší veľa. V schránke som našiel oznam, že stan a spacáky už prišli. Zajtra skočím na poštu. Stan je základ, ale potrebujeme nejako vyriešiť dopravu. To sa asi bude riešiť priebežne a rôzne.

Do práce chodím už štyri týždne. Zatiaľ som stihol rozpútať zopár konfrontácií s miestnymi programátormi a pripraviť dve prezentácie. Nemôžem za to, že najlepšie viem ako sa čo má robiť. Cieľ je, aby ma nevyhodili. To by naozaj nebolo dobré. V polovici septembra pôjdeme na výlet do San Francisca na konferenciu do firemnej centrály. Konečne nejaká akcia. Obed si samozrejme nosím z domu. Musíme šetriť. Nezriedka ho varím ešte ráno. Čiže cestoviny s čímkoľvek čo je v chladničke. Naštastie Zuzka rada varí, a tak mi obed niekedy aj chutí.

Do práce chodím na bicykli. Ten som zohnal za $70 aj s blatníkom. Ťažká lepkavá krava. Ideálny tréning. Je to 10km cez Lions Gate Bridge, čo je najvyšší bod trasy. Celkom dobrý kopec. Pred pár týždňami tam zabilo nejakú tetu. Napálila do tyčky a odhodilo ju na cestu pod auto. Zuzka chce tiež bicykel.

Dva razy do týždňa chodím bouldrovať do Hive. Už sa tam sformovala slovanská komunita čechov, slovákov, rusov a ukrajincov. Celkom dobrá telocvičňa. Štvrtky tam majú DJa. Už tam raz bola aj Zuzka, ale ona má po celodennom telocviku dosť a nechce sa jej ešte liezť.

Koláč sa bude ešte 20 minút piecť. Pink Floyd práve dohrali Animals.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára